TPU Clar Căști de Caz pentru SennheiserMomentum Adevărat Wireless 2 Antișoc Căști de Protecție Caz Pavilioane Capac Picătură de transport maritim

p23799

7.35lei 17.09lei

Portable Audio & Video

Tag-uri: sennheiser hd 220 caz, sennheiser momentum tws caz, sennheiser radio, impuls 3 adevărat wireless, caz adevărat wireless 2s, casti senheiser impuls, caz sennheiser momentum tws, xeomi adevărat wireless căști, sennheiser 25 de caz, mn căști fără fir

  • Descriere
  • Recenzii

  • Tip De Element: cutii
  • Origine: NC(de Origine)
  • Nume De Brand: Rondaful
  • Numărul De Model: sau Sennheiser Momentum Adevărat Wireless 2 Pavilioane
  • Pachet: Da

Caracteristici:

1. Funcția de protecție: cazul caracteristici transparent TPU coajă de protecție, care este anti-drop și rezistent la zgârieturi, oferind toate-rotund de protecție pentru căști.

2. Aplicabile Model: cazul este conceput pentru SennheiserMomentum Adevărat Wireless 2 Pavilioane (dar nu este potrivit forMomentum Adevărat Wireless 2 Pavilioane).

3. TPU moale Material: carcasa este confectionata din TPU moale materialul, care are textura confortabil și durabil.

4. Ușor de Instalare: cazul caracteristici flexibil TPU material asigură mai ușor de a instala și a elimina.Și cazul este ușor și compact, care este potrivit pentru toate tipurile de oameni.

5. Mic Sfat: vă Rugăm să rețineți că dispozitivul și și încărcare caz forMomentum Adevărat Wireless 2 Pavilioane nu sunt incluse, doar un caz este inclus în pachet.

Caietul de sarcini:

Nume: Caz De Protecție

Aplicabile model: pentru SennheiserMomentum Adevărat Wireless 2

Material: TPU

Culoare: transparent

Lista De Ambalare:

1*TPU Caz

1. Despre Feedback-Ul:

1.1, vă Rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele, dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre și servicii.

1.2 Feedback-ul este foarte important pentru NOI, Așa că vă rugăm să ne contactați imediat ÎNAINTE de a ne da feedback neutru sau negativ.Vom face noastre cele mai bune pentru a rezolva orice problemă și să ofere cele mai bune servicii pentru clienți.

1.3 este imposibil să o rezolve, dacă nu vom(nu) știu despre ele!

2. Care sunt metodele disponibile pentru plata?

2.1 acceptam Alipay, West Union, TT.Toate cardurile de credit sunt acceptate prin sigure de plată procesor ESCROW.

2.2 Notă: Altele despre plata PRIN intermediul acestui link: https://service.Plant-garden.ro/page/knowledge?pageId=37&category=1000021991&knowledge=1060068630&language=en

2.3 Plata trebuie să fie făcută în termen de 3 zile de la comanda.

2.4 Dacă nu puteți checkout imediat după licitație de aproape, vă rugăm să așteptați câteva minute și încercați din nou Plățile trebuie să fie finalizate în termen de 3 zile.

3. Era Cam De Transport Maritim:

3.1 TRANSPORT MARITIM LA NIVEL MONDIAL. (Cu excepția unor țări și APO/FPO),Comenzi procesate în timp util după verificarea plății.

3.2 singura navă a confirmat pentru adrese.Comanda adresa TREBUIE sa CORESPUNDA cu adresa de Livrare.

3.3 imaginile prezentate nu sunt elementul real și sunt doar pentru referință.

3.4 SERVICII de TIMPUL de TRANZIT este furnizat de către operatorul de transport și exclude weekend și de sărbători.Timpii de tranzit poate varia, în special în timpul sezonului de vacanta.

3.5 Dacă nu ați primit coletul tău în perioada?vă rugăm să ne contactați (imediat).Vom urmări cu compania de transport maritim, cât mai curând posibil și de a răspunde.

3.6 Datorită statutului de stoc și diferențele de timp, vom alege pentru a navei articolul dvs. din primul depozit disponibil pentru livrare rapida.

3.7 Vânzător nu sunt responsabil de taxe de import, cumpărătorul este responsabil pentru asta.Orice litigiu cauzat de acesta este nerezonabil.

3.8 BR cumpărător, vă rugăm să furnizați CPF sau CNPJ, va fi mai bine pentru tine pentru a obține cât mai curând posibil.multumesc

3.9 Pentru spaniolă cumpărător, zone cu un cod postal incepand cu 07,51,52,35,38 sunt zone izolate și nu pot fi livrate din

Chineză depozit, vă rugăm să nu aleg orice alt depozit pentru livrare.

4. Returnare și Rambursare:

4.1 Aveți la dispoziție 7 zile pentru a ne contacta și 30 de zile pentru a reveni după ce-a primit.În cazul în care deține pe ea mai mult de 7 zile, se consideră că este folosit și NU VOM EMITE O RAMBURSARE SAU ÎNLOCUIRE.

4.2 NU Există EXCEPȚII!Costul de livrare este suportat de către ambele vânzător și cumpărător în jumătate.

4.3 Toate produsele returnate TREBUIE să FIE în ambalajul original și TREBUIE să ne FURNIZAȚI cu transport număr de identificare, specifice motiv pentru a reveni.

4.4 va Vom returna INTEGRAL SUMA adjudecată, la primirea bunului în starea inițială și ambalare, cu toate componentele accesorii incluse, DUPĂ ATÂT Cumpărător și Vânzător a anula tranzacția de la Plant-garden.ro.SAU, puteți alege să aveți un înlocuitor.

4.5 Vom suporta toate cheltuielile de transport maritim în cazul în care produsul(ele) este (sunt) nu ca publicitate.

Lăsați un comentariu